niedziela, 8 stycznia 2012

dziergany krawat!

A oto i zapowiedziany we wpisie o poduchach, krawat na drutach :D


krawat na drutach :) fajny dodatek.

Pomysł na krawat przyszedł mojemu synowi, po obejrzeniu szydełkowego w książce Zręczne ręce, (Bratysława, 1984). Ponieważ nie rozgryzłam tamtego wzoru, pomyślałam o najprostszym na drutach: ryżyku - ma ładną apreturkę. Zaczęłam dziesięcioma oczkami i przykładając do zwykłego krawata dodawałam na rozszerzenie, następnie redukowałam oczka na szpic. Bardzo proste i świetna zabawa.
A taki dziergany krawat może być świetnym, oryginalnym dodatkiem również dla kobiet!

wzór z bliska - ryżyk, a jaki fajny efekt



7 komentarzy:

  1. Śliczny krawat Ci wyszedł:) Bardzo oryginalny. Też kiedyś podobny robiłam, tylko w paski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że taki krawat dla kobiet to genialne rozwiązanie. Ja marzę o warkoczowym krawacie, czykawe czy uda się go zrobić. Podziwiam Twój krawat i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) Ten jest akurat prościutki w wykonaniu.

    Joanna, krawat w paski robiłaś na drutach czy na szydełku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) Świetne prace a krawat super,właśnie podpatruję by wydziegac na prezent.Czy mogę skopiować by mieć wzór pod ręką u siebie?
    Pozdrawiam Barbara ostaszewska56@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń